Učiteljice 1. vzgojno izobraževalnega obdobja smo ob izbiri dejavnosti za kulturni dan izhajale iz letošnje teme Tedna otroka 2014: »ZA RAZIGRANO IN USTVARJALNO OTROŠTVO«. Vsi si namreč želimo, da bi naši otroci bili razigrani, ustvarjalni, nasmejani, zadovoljni,… Igra je pri njih ta, ki povzroča tisto razigranost, ustvarjalnost, smeh, zadovoljstvo,… Če se pa lahko igraš s tistimi, ki jih imaš rad, pa tako spoznavaš ter širiš nova obzorja, tkeš in krepiš nevidne vezi in tako polagaš temelje pravega prijateljstva, ki se rodi ob tovrstnih priložnostih.
V 1. razredu so učenci z učiteljicami pripravili igralne kotičke, kateri so predstavljali različne ustanove (šola, bolnišnica, kmetija,…). Otroci so se vživeli v različne vloge in spoznavali poklice. Predvsem pa so neizmerno uživali.
V 2. razredu so dali poudarek medsebojnemu sodelovanju in spoštovanju pravil, ki veljajo pri družabnih igrah. Najprej so igre izdelali, se seznanili s pravili in se preizkusili v igranju le – teh. Ugotovili so, da so zelo uporabne in poučne in jim bodo zagotovo še velikokrat v tem šolskem letu popestrile čas.
V 3. razredu so bili učenci razdeljeni v 3 skupine. Imeli so naslednje delavnice: Izdelava lutke na kuhalnici in dramatizacija, Izdelava spomina in domin, Spoznavanje poklicev in opisovanje poklica, ki ga želijo nekoč opravljati. Delo je bilo dinamično, raznoliko in poučno.
Otroci so povedali:
Današnji dan je bil zabaven, ker smo izdelovali različne igre. (Maša, 2.a)
Danes je bilo več zabave kot učenja. (Luka, 2.a)
Všeč mi je bilo, da smo se igrali s spominom, ki smo ga sami izdelali. (Sara, 2.b)
Imel sem se lepo. Zabaval sem se, ko smo sodelovali pri izdelovanju spomina. Ob koncu dneva smo na dvorišču jedli kostanje. (Filip, 2.b)
Najboljše mi je bilo, da smo ustvarjali lutke in da smo pripravili predstavo. Ustvarjali smo iz različnih materialov. (Blaž, 3.b)
Ko bom velik, si želim postati avtomehanik. To pa zato, ker je moj dedek tudi avtomehanik in mu pomagam. (Žiga, 3. a)