Šolsko leto 2017/2018

Mentor: Igor Kaučič, prof.
Sodelujoči učenci: Jan Dogša, Nino Dragarić, Domen Fafulić, Matic Kocbek, Nino Benjamin Kovačec, Val Voršič in Aleks Zavratnik.
Ime gokarta: GOLF 2 GTI

Udeležili smo se 9. mednarodnega tekmovanja inter GO-CAR-GO, ki je bilo 15. 5. 2018 na Ptuju in izmed 23 ekip osvojili:

– 1. mesto v kategoriji GLASOVANJE SODELUJOČIH EKIP,

– priznanje za TEHNOLOŠKO DOVRŠENOST PRI IZDELAVI NADGRADNJE.

[button link=”https://www.radio-ptuj.si/novice/regijske-novice/2326-najboljsi-ekstramobil-so-naredili-osnovnosolci-iz-ormoza” size=”large” icon=”smile-o” color=”red”]Članek Radia Ptuj – Najboljši ekstramobil so naredili osnovnošolci iz Ormoža[/button]

Fotografije iz 9. srečanja GO CAR GO, si lahko ogledate na tej povezavi.

Galerija:
Postopek izdelave:
Pa smo začeli z izdelavo nadgradnje. Najprej je bilo treba izmeriti prave dolžine letev.
Uroš in Jan sta natančno izžagala letve za začetni okvir.
Sledilo je ponovno zarisovanje.
In potem spet žaganje.
Pomoč Matica pri vklapljanju žage je bila Janu dobrodošla.
Tudi Uroš, Domen in Nino Benjamin so natančno žagali.
Potrebno je bilo skrajšati vijake, kar smo naredili z vzvodnimi škarjami. Matic pa je že vijačil okvir skupaj.
Na koncu pa je vijačil še Jan. Tako začetni okvir je narejen. Sledi nadgradnja.
Ponovno je potrebno natančno zarisovati.
Jan je žagal.
Nino pa je nanašal lepilo.
Okvir je bilo treba malo podaljšati.
Pri lepljenju stebričkov sta se najbolj izkazala Nino in Nino Benjamin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na koncu lepljenja pa je treba preveriti ali so stebrički res pravokotno zalepljeni na podlago.

 

 

 

 

 

 

 

Stebričke je Nino privijačil.
In še zadaj.
Jan je že žagal naprej letve, ki bodo povezovale stebričke.

 

Nato pa smo jih povezali skupaj.
Aleks je zalepil levo letev za motorni pokrov.
Nino je vse kar smo pretekli teden zalepili, sedaj še privijačil.
Tudi zadaj.
In še spredaj.
Naš avtomobil počasi že dobiva svojo podobo.

 

Lanskega Mini Morrisa je bilo potrebno odstraniti s podvozja. Zato je sledilo vijačenje.
Nino je z brusnim strojem zravnal leseno ogrodje.
Sledilo je lepljenje stebričkov na ogrodje.
Potrebno je bilo določiti kot pod katerim smo zalepili stebričke.
Še zadnja stebrička.
Tako zalepljeni so, zadaj pa je potrebno počakati, da se lepilo posuši.
Ker smo dobili okvir, je bilo potrebno izvrtati štiri luknje v okvir.
Pri tem je bila potrebna pomoč sošolcev. Vrtal je Jan.
Nino je z vbodno žago odžagal najprej sprednji stebriček na ustrezno višino.
Takoj za tem pa še zadnjega.
Ker smo v novi okvir morali izvrtati dodatne luknje, smo najprej zatočkali.
Sledilo je vrtanje lukenj.
Na koncu pa smo se še posladkali s sirovim štrudlom, ki so ga spekli učenci sodobne priprave hrane. Bil je zelo okusen.
V železnem okvirju je bilo potrebno greziti luknje, da se je kapica vijaka skrila.
Nato smo s sponami pritrdili ogrodje in okvir, ter ju privijačili skupaj.
Sledila je izdelava strehe. 
Na vsaki strani smo namestili letev in zarisali, kje se mora odžagati.

 

 

 

 

Nino je letve zalepil na ogrodje našega avtomobila.
Sprednjo letvico nad vetrobranskim steklom je bilo treba skoblati. To je naredil Jan.
Domen in Jan sta počistila na tleh, Val pa je z ročnim brusilnim strojem pobrusil zadnji del avtomobila.
Z držanjem karoserije je pomagal Nino Benjamin.
Še malo je potrebno pobrusiti.
Nato je brusilni stroj vzel v roke Domen.

 

Na koncu je potrebno preveriti, če je vse OK.
Fantje so začeli nameščati stranske nastavke, da bo avto bolj zaobljen.
Da bo namestitev točna, si je potrebno vse dobro izmeriti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In potem so jih privijačili.
Sledilo je novo nameščanje stranskih vodil za plošče.
Prej je vijačil Val, sedaj pa Jan.
Ogrodje pa sta držala Aleks in Nino Benjamin.
Tudi zadaj smo namestili vodila, da bo naš avto izgledal tako kot je potrebno.
Začeli smo z “oblačenjem” avtomobila. Najprej je bilo potrebno sestaviti zadosti dolg papir.
Potrebno je bilo namestiti še dodatna stranska vodila.
Šablono smo najprej izrezali utrezne dolžine.
Potem smo jo z risalnimi žebljički pritrdili na levo stranico ter z notranje strani zarisali vse robove.
Tako izgleda šablona, ki jo bomo izrezali in prerisali vse robove na vezano ploščo.
Začeli smo z izrezovanjem stranic.
Najprej je žaga Jan.
Pri žaganju je potrebno biti zelo natančen.
Najprej smo izžagali levo stranico.
Nato je žagal Nino.

 

 

 

 

Izžagali smo okna.
Pa smo začeli z “oblačenjem” našega avtomobila.
Nino je na desno stran najprej privijačil stranska okna.
Nato pa še na levo stran.
Za zadnje okno je bilo potrebno najprej narediti šablono.
Iz papirja jo je izrezal Matic.
Nameščanje zadnjega okna.
Izdelava odprtine za zadnjo tablico.
Leva spodnja stran. Namešča jo Matic.
Ker je ukrivljena smo si pred vijačenjem pomagali s sponami.
In še desna spodnja stran.
Takole zgleda naš Golf od spredaj.
Tako pa iz zadnje strani.
Še malo pa bo cel oblečen.
Tudi zadnji koti so narejeni. Nakazane pa so tudi zadnje luči.
Nino je izdelela še zadnjo šablono za pokrov motorja.
Ko smo pokrov izžagali je bilo potrebno izvrtati luknje.
Pokrov sta privijačila na Golfa Nino in Matic.
Tako, pa je oblečen. Sledilo je fotografiranje.
Sedaj pa je potrebno narediti še podrobnosti.
Pogled od zadaj tik pred barvanjem.
Maska, luči in odbijač.
Matic, Nino Benjamin in Aleks so se lotili barvanja od znotraj.
Kot je pri nas že navada, so ga znotraj pobarvali s temeljno sivo barvo.
Avto smo tudi pokitali, da se ne vidijo vijaki.
Tako, in je pripravljen za barvanje na zunanji strani.
Barvanja sta se lotila Matic in Aleks.
Kot se za Golfa 2 GTI spodobi smo izbrali rdečo barvo.
Tako izgleda, ko je pobarvan. 
In še iz zadnje strani.
Nameščen je že odbijač in maska z lučmi.
Za risanje črt, si je potrebno dobro zaščititi vse ostalo, kar ne bo črno.
Črte smo pobarvali s črnim sprejem.
In še obrobe na stranskih oknih.
Tako in je že skoraj končan. Manjka samo še sprednja tablica.
Pogled na zadnji del Golfa 2 GTI.
Tako, Golf 2 GTI je končan.
Sedaj pa sledi vožnja.
Preizkusit smo ga šli na naše staro mesto, kjer opravljamo vsakoletna testiranja.
Ena skupinska fotografija na poti na testiranje.
Vozil je Jan, Domen pa je potiska gokarta.
Sparkirali smo kar na parkirišču za gokart.
Po testni progi so Golfa preizkusili vsi učenci, ki so sodelovali pri izdelavi. Začel je Domen.
Nadaljeval Val.
Val med stožci.
Najtežje je potiskati Golfa po klancu navzgor.
Naslednji je bil na vrsti Nino Benjamin.
Potem Aleks.
Nato pa je vozil Nino.
Na koncu pa še Jan.
Zadnje fotografiranje pred 9. mednarodnim srečanjem GO-CAR-GO na Ptuju.
V torek, 15. 5. 2018, je na parkirišču Gimnazije Ptuj potekalo že 9. mednarodno srečanje GO-CAR-GO, ki ga organizira Šolski center Ptuj, oziroma Strojna šola Ptuj.
Našega GOLFA 2 GTI smo postavili v ˝boks˝.
Skupinska fotografija (vir: Šolski center Ptuj).
Prvi je vozil slalom Val.
Še ena skupinska fotografija pred prvim startom. Malo nas je zeblo.
Naš napis.
Val se je skoncentriral na vožnjo.
Na štartni rampi.
Naslednji je vozil Domen.
Domen na štartni rampi.
Analiza vožnje.
Tudi Aleks se je podal na progo.
Čakanje na zaključek.
In še malo čakanja.
Naša skupinska fotografija.
Podelitev priznanj.
Nato smo Golfa odpeljali v Qlandijo na razstavo.
Razstava je potekala tri dni.
Priznanje za 1. mesto v glasovanju sodelujočih 23. ekip. 
Dobili smo tudi priznanje za tehnološko dovršenost pri izdelavi nadgradnje.
V sredo, 23. 5. 2018, smo se udeležili strokovne ekskurzije v TALUM Kidričevo.
Ogled tovarne aluminija je organizirala Strojna šola Ptuj.
Pred ogledom smo najprej imeli malico.
Tovarna TALUM zaseda površino velikosti 120 nogometnih igrišč. 
Vse je lepo urejeno.
Aluminij je kovina prihodnosti. Tako je lahek, da skoraj lebdi.
Najprej je sledil sprejem in predstavitev podjetja, nato pa ogled tovarne. 
Predstavitev je bila zelo zanimiva. 
Nato smo dobili zaščitne čelade, očala in plašče. Sledila je skupinska fotografija (foto: Talum), nato pa voden ogled po tovarni. Ker fotografiranje v tovarni ni dovoljeno, nimamo iz ogleda nobenih fotografij. In tako se je letošnji GO-CAR-GO zaključil.