V petek, 5. 2. 2021 smo izvedli učenci prvega, drugega in tretjega razreda, kulturni dan z naslovom Knjiga.

Sončni vzhod prebuja naravo,
branje knjig razsvetljuje glavo.

                   Mongolski pregovor

Dan smo pričeli s pojmom kultura; kaj to je, kaj vse nam predstavlja, kako se vedem, če sem kulturen…

Sledila je predstavitev življenja in dela našega največjega pesnika Franceta Prešerna. Prav on je zaslužen, da praznujemo eni in verjetno edini narod, svoj kulturni praznik.

Podrobno smo si ogledali tudi knjigo kot predmet in spoznali dele, ki jo sestavljajo ter spoznavali poklice, ki jo ustvarjajo: hrbet, platnice, avtor, ilustrator, besedilni del, slikovni del, spoznali smo vrste knjig, pomen knjige, zanimivosti o knjigah, kje jih lahko najdemo.

Sledile so delavnice po razredih. Pri delu smo urili sposobnost poustvarjanja pravljičnega sveta in spoznavali smo postopke izdelave

V prvem razredu smo izdelovali knjige. Nastale so kuharske knjige, slikanice, mini enciklopedije, knjige o živalih.

Drugi razred je podrobno spoznaval Prešernovo delo Povodni mož. Učenci so pesem ilustrirali, nekateri pa so zapisali drugačen konec pesnitve. Nastale so čudovite ilustracije in zanimivi spremenjeni konci pesnitve.

Tretji razredi so podrobneje spoznali pesnika Toneta Pavčka in  pisali pesmi ter jih ilustrirali. Ustvarili so razredno pesniško zbirko.

Dan posvečen knjigi je vedno prijeten in poučen. Ko ob koncu dneva skupaj pogledamo kaj je nastalo nas neizmerno veseli, da že po izdelkih lahko opaziš, da knjiga res postaja najboljša prijateljica vsakega posameznika.

Vodja dneva dejavnosti: Danica Rižnar, prof.


Kulturni dan smo imeli v petek, 5. 2. 2021. Brali smo povodnega moža in poslušali slovensko himno. Na koncu smo risali povodnega moža. Najbolj mi je bilo všeč risanje.
Nuša, 2.a


Pogovarjali smo se o Francetu Prešernu, brali smo o Povodnem možu, poslušali Zdravljico in se pogovarjali o knjigi. Spremenil sem se v pisatelja. Pisal sem o Povodnem možu z drugačnim koncem. Všeč mi je bilo, ko smo poslušali himno.
Tit, 2.a


V petek smo imeli kulturni dan. Učili smo se o Francetu Prešernu. Naučila sem se veliko novega. Brali smo Povodnega moža. Potem smo postali ilustratorji. Zgodbici smo spremenili konec. Jaz sem si predstavljala, da sta se Povodni mož in Urška poročila.
Na koncu dneva smo se preizkusili v kvizu o Francetu Prešernu. Šlo mi je zelo dobro.
Nuša, 2.b


V petek smo se pogovarjali o Francetu Prešernu. Spoznavali smo njegovo življenje. Rodil se je v Vrbi na Gorenjskem.
Prebrali smo Povodnega moža. Slike Prešerna smo spremenili v pop Prešerne.
Hana, 2.b


Meni je bilo všeč, da smo brali Povodnega moža.
Prešernovo življenje je bilo zares zanimivo.
Zelo smešni so mi bili pop Prešerni. 
Ajda, 2.b


Ustvarjali smo pop Prešerne. Učiteljica nam je pokazala zanimivo predstavitev o življenju Franceta Prešerna. Risali smo Povodnega moža.
Tinka, 2.b