1. dan – 3. 1. 2018
Prvi dan ZŠN v Kranjski Gori smo dali na tehtnico svoje smučarsko predznanje. Nekateri so se odpravili že na pravo smučišče in preizkusili tudi smučarske naprave, drugi pa smo se pobliže spoznali s smučmi in poskušali ukrotiti njihovo drsenje na hribčku pred domom, v katerem bivamo. V domače kraje pošiljamo lepe pozdrave in obilico fotografij.
2. dan – 4. 1. 2018
Drugi dan v ZŠN smo preživeli na smučeh, smo pa tudi ustvarjali razglednice, se preizkusili v plezanju po umetni steni, spoznali shemo šolskega sadja in se pomerili v kvizu.
3. dan – 5. 1. 2018
Vsako dopoldne med 9. in 13. uro pilimo alpsko smučanje. Po kosilu pa smo se 6. a danes odpravili na tek na smučeh, 6. b pa smo se sprehodili do smučišča, ki bo jutri gostilo tekmo za zlato lisico. Izpod tekmovalne strmine vam pošiljamo nekaj ponosnih “selfijev”, dodajamo pa še nekaj drobnih utrinkov iz usmerjenega prostega časa, ki smo ga nekateri danes preživeli na plezalni steni.
4. dan – 6. 1. 2018
Tudi predzadnji dan je minil v znamenju alpskega smučanja, ki nam ga niti rahel dež ni preprečil. Po kosilu se je 6. b zabaval ob ustvarjanju dopisnic in ob glasbeni delavnici z učiteljico Alenko, 6. a pa je pohod do tekmovalne proge Zlate lisice opravil danes. Zvečer smo se družili z učitelji CŠOD in s prijatelji iz OS Žetale v zabavnem programu zadnjega večera in ugotovili, da je za nami čudovita šola v naravi, polna lepih vtisov in nepozabnih izkušenj.