Šolsko leto 2018/2019

 Mentor: Igor Kaučič, prof.
Sodelujoči učenci: Jure Kralj Tiselj, Erik Prašnički, Jure Rudolf, Noel Arnuš, Gaj Bobnarič, Črt Korban, Dino Kralj, Aleks Rizman, Nino Verlek.
Ime gokarta: LANCIA DELTA HF INTEGRALE

Udeležili smo se 10. mednarodnega tekmovanja inter GO-CAR-GO, ki je bilo 15. 5. 2019 na Ptuju in izmed 3o ekip osvojili:

  • 1. mesto v kategoriji HITRA VOŽNJA

  • 2. mesto v kategoriji PREVOŽENA POT

  • Priznanje za izvirno kopijo originala

  • Jubilejno priznanje za 10 let neprekinjenega sodelovanja v projektu GO-CAR-GO.

VIDEO PRISPEVKI:

Prispevek ŠC Ptuj

Prispevek PeTV (GO-CAR-GO) od 14. minute naprej

Prispevek iz oddaje VOLAN v zvezi z GO-CAR-GO 

Postopek izdelave:

Že deseto leto zapored smo spet začeli z izdelavo nadgradnje. Najprej je bilo treba iz podvozja odstraniti staro nadgradnjo Golfa 2 GTI.
S ključem številka 13 smo odvili matice in ločili nadgradnjo od podvozja. Potrebno je bilo iti na kolena, ali pa še nižje.
Nato smo začeli z vrtanjem lukenj v novi okvir nadgradnje.
Prvo luknjo je izvrtal Erik.
Drugo Noel.
Tretjo Jure.
Četrto pa Dino. Ostali so pomagali držati, da se gokart med vrtanjem ni premikal.
Izvrtati je bilo potrebno še dodatne luknje, da bomo lahko pritrdili leseno nadgradnjo na kovinski okvir. Najprej so učenci zarisovali. 
Nato so točkali.
Druga skupina pa je začela s čiščenjem podvozja, ki smo ga dobili.
Ker je bilo podvozje zelo umazano, smo ga morali najprej temeljito očistiti.
V tehnični učilnici pa so začeli z vrtanjem lukenj premera 4 mm.
Ker je staro podvozje imelo verižno gonilo, so učenci to gonilo odstranili.
Izvrtali so 10 lukenj.

 

Na našem drugem podvozju smo morali zamašiti najprej luknje, ki so bile zaradi verižnega gonila.

 

To smo naredili tako, da smo najprej izvrtali luknje v pločevino.
Nato je Jure izvedel postopek kovičenja.
Namestili smo  bakreno in aluminijasto pločevino.
Kovičil je tudi Nino.
Nato je Nino pobarval v belo volanski drog. 

 

Erik pa spodnji del volanskega droga v rumeno.
Končno smo začeli z leseno nadgradnjo. Najprej je bilo potrebno na letve natančno zarisati prave mere. 
Nato smo izžagali odprtine.
Pomoč pri žaganju je tudi potrebna.
Druga skupina pa je istočasno pripravljala podvozje za barvanje.
Odločili smo se za rdečo barvo. Z barvanjem sta začela Aleks in Nino.
Barvala sta tudi Črt in Erik.

 

 

Zaključila pa Gaj in Nino.
Začeli smo z montažo lesenega okvirja. 
Drugič, pa smo tudi pobarvali dno ˝novega˝ podvozja.
Obe ekipi na delu.
Lesene letve smo zalepili z lepilom za les in nato privijačili.
Zaključek barvanja.
Nato je Jure nadaljeval z žaganjem ustreznih letev za nadgradnjo.
Žaganje stebričkov.
Jure in Gaj sta privijačila podaljške nadgradnje spredaj in zadaj.
Jure je natančno zarisal, kje bodo pritrjeni stebrički.
Gaj je izvrtal luknje za stebričke.
Nato smo stebričke najprej namazali z lepilom.
Potem pa jih zavijačili na okvir.

 

Stebrički so pritrjeni.
Začeli smo žagati okvir nadgradnje.
Nino je zalepil zadnjo letev.
Sledile so še ostale letve.
Natančno je potrebno izmeriti in zarisati.
Ko smo jih zalepili, smo izvrtali luknje.
Nato pa smo zavili vijake, da boljše drži.
Vse kar smo zalepi, smo tudi pritrdili z vijaki.
Najprej smo izvrtali luknje, da les pri vijačenju ne poči, nato pa privili vijake.
Pod ustreznimi koti smo odžagali letve in začeli z nameščanjem stebričkov.
Zalepili smo jih z belim lepilom in pričvrstili z lepilnim trakom, da se do naslednjič lepilo posuši, ko jih bomo še privijačili.

 

Pogled na našo karoserijo, ki že dobiva svojo obliko.
Stebričke je bilo potrebno še privijačiti.
Nato smo jih povezali z zgornjo letvico, ki smo jo najprej zalepili.
Nato pa privijačili.

 

Na koncu pa še pobrusili z ročnim tračnim brusilnikom. 
Pritrdili smo zadnjo prečno letev. Pripravljena na montažo je bila tudi sprednja letev. 
Ostali fantje so zarisovali stranska rebra na letev, da bo avtomobil bolj zaobljen. 
Sprednjo letev smo s skobelnikom poskoblali. 
Istočasno so drugi žagali rebra.
Pred namestitvijo reber je bilo potrebno z ročnim tračnim brusilnikom pobrusiti ogrodje avtomobila.
Nato pa smo začeli z nameščanjem reber. 
Potrebno je namestiti kar nekaj reber. 
Nino je rebra natančno pobrusil. 
Tudi zadaj bo avtomobil malo zaobljen. 
Spredaj ga je bilo potrebno malo pobrusiti na desni strani. 
In tudi na levi strani. 
Nato smo pričeli z ˝oblačenjem˝ avtomobila. 
Najprej smo na desno stran pritrdili šeleshamer z risalnimi žebljički. 

 

 

 

Šablona za desno stran je pripravljena.
Šablona smo zalepili na 4 mm vezano ploščo in jo prerisali. 
Nato je Gaj ploščo natančno po črti izžagal z vbodno žago.
Ko je bila plošča izžagana je Jure izvrtal luknje za vijake na določenih mestih.
Skelet našega avtomobila je pripravljen na oblačenje.
Luknje je bilo potrebno tudi greziti.
Ko smo s sponami pričvrstili ploščo na ogrodje, smo začeli z vijačenjem. 

 

Desna stranska plošča je tako nameščena.
Noel je začel žagati levo stransko ploščo.
Z žaganjem je nadaljeval Erik.
Pričvrstila pa sta jo Jure in Erik.
Jure je žagal stranico za sprednji del.
Erik in Jure sta izvrtala luknje.
Nato pa jo je pritrdil Erik.
Levo stranico pa sta namestila oba Jureta.
Stranska okna je bilo potrebno malo pobrusiti, Gaj pa že izrezuje šablono za zadnje okno.
Vrtanje lukenj v sprednje vetrobransko okno.
Jure namešča sprednje okno, Erik pa vrta luknje v zadnje okno.
Tudi motorni pokrov smo namestili na avtomobil. To je naredil Dino.
S tračnim brusilnikom je brusil Jure. Ostali so avtomobil držali.
Zadnji pokrov je nameščal Noel.
Ko je bilo potrebno zvijati, so mu pomagali še Jure in Črt, Gaj in Dino pa sta že žagala sprednji pokrov.
Sprednjo stranico je namestil Gaj.
Pomagal je tudi Dino.
Tako je izgledal, ko je že imel nameščena vodila za blatnike. 
Za blatnike smo spet naredili šablone iz šeleshamerja.
Gaj in Noel sta leve blatnike izžagala iz vezane plošče.
Potem smo izvrtali luknje za vijake in jih grezili.
Desne blatnike pa sta izžagala Črt in Dino.
Namestila pa sta jih Črt in Noel.
Blatnike je bilo potrebno tudi zvijati.
Lancia Delta HF integrale – spredaj z leve.
Lancia Delta HF integrale – zadaj z desne.
Lancia Delta HF integrale – s spojlerjem.
Luknje, ki so bile zaradi vijakov smo pokitali.
Potem pa ga je bilo potrebno še pobrusiti.
Sledilo je barvanje notranjosti.
Notranjost smo barvali s temeljno sivo barvo.
Ker je barvanje težko opravilo, smo se pri barvanju menjavali.
In je že skoraj pri koncu.
Na koncu je Nino še posprejal tiste dele, ki še niso bili pobarvani.
Nato smo začeli s pripravami na barvanje zunanjosti.
Odločili smo se za rdečo barvo.
Pri barvanju je potrebno biti natančen.
In tako smo zaključili z barvanjem.
Pogled na pobarvano Lančo.
In še s sprednje strani.
Sledilo je risanje črt.
Pogled iz strani.
Pogled od zadaj, ko so bile narisane tudi zadnje luči.
Tako naša Lancia Delta HF Integrale je končana. 
Pogled od zadaj.

 

In še značilna sprednja maska.
Tako, našo Lancia Delta HF Integrale smo postavili na podvozje.
Sledi še nekaj fotografij iz različnih zornih kotov.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sedaj pa gremo na poskusno vožnjo v Ormožu.
Gaj za volanom.
Noel.
.
Črt.
.
Jure.
.
Dino.
.
Erik.
Aleks.
.
Gaj.
.
.
Noel.
.
.
Nino.
Gaj.
Črt.
Dino.
.
Še nekaj skupinskih fotografij.
.
.
.

 

Tako, sedaj pa na Ptuj na 10. mednarodno srečanje GO CAR GO.
10. mednarodno srečanje GO CAR GO je bilo na Ptuju, 15. 5. 2019.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pokal za najhitrejšo vožnjo je prejel Jure.
Po pokal je šel tudi Gaj.
Lancio smo po tekmovanju peljali v Qlandijo na razstavo.
Pokala za 1. mesto v hitri vožnji in za 2. mesto v prevoženi poti.
.
.
.
.
V četrtek, 23. 5. 2019, smo se odpravili v Talum Kidričevo, kjer smo imeli strokovno ekskurzijo.
.
Na začetku smo si najprej ogledali skulpture narejene iz aluminija.
Aluminij so vlili v mravljišče in dobili so vpogled v rove mravljišča.
.
Nato so nam predstavili podjetje Talum.
Potem je sledil ogled samega podjetja. Ogledali smo si enote ulitki, elektrolizo, rondelice in servis ter ingeniring.
Na koncu pa je sledilo še skupinsko fotografiranje.