Podaljšano bivanje je oblika vzgojno-izobraževalnega procesa in sodi v razširjeni program osnovnošolskega izobraževanja.
Organizirano je na osnovi prijav staršev in je namenjeno učencem od 1. do 5. razreda. Izvajamo ga od konca pouka do 16.10.
V času podaljšanega bivanja učencem zagotavljamo kakovostne pogoje za kognitivni razvoj in dobro psihofizično počutje. Vsebine se prepletajo, izhajajo in nadgrajujejo z vzgojno-izobraževalnimi cilji pouka, ob upoštevanju interesov, potreb in želja učencev.
To omogočajo naslednje dejavnosti:
– kultura prehranjevanja (priprava na prehranjevanje, razvijanje spoštljivega in kulturnega odnosa do hrane, primerno obnašanje pri jedi, pomen zdrave prehrane),
– sprostitvene dejavnosti (počitek, gibanje na svežem zraku, prosta igra …),
– samostojno učenje (navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti, pisanje domačih nalog, medsebojna pomoč učencev, pomoč učitelja podaljšanega bivanja učencem),
– ustvarjalno preživljanje prostega časa (likovno, literarno ustvarjanje, didaktične igre …).
Tudi v tem šolskem letu bomo vsebine projekta RaP (gibanje, hrana in prehranjevanje, zdravje in varnost) vnašali v ure podaljšanega bivanja. V ta namen bomo v vsaki skupini v času od 13.40 do 14.30 izvajali delavnice.
Urnik dejavnosti v podaljšanem bivanja
URA | UČITELJ |
12.00–12.50 | Prehranjevanje |
12.50–13.40 | Samostojno učenje |
13.40–14.30 | Delavnice RaP |
14.30–15.20 | Ustvarjalno preživljanje časa |
15.20–16.10 | Ustvarjalno preživljanje časa |
Razpored učiteljev v podaljšanem bivanju
UČITELJ | RAZRED |
UČILNICA |
1. razred |
8 |
|
2. razred |
6 in 9 |
|
3. razred |
4 |
|
4. razred |
26 in 27 |
|
5. razred |
23 in 29 |
Posamezne dejavnosti se tekom dneva prilagajajo trajanju pouka in drugim dejavnostim, ki jih imajo učenci.
Za vsebinsko koordinacijo je zadolžena vodja aktiva OPB.